رژیم غذایی کیت میدلتون

رژیم غذایی کیت میدلتون


زمانی که سرآشپز قصر کنسینگتون، کارولین، روش تهیه چند غذای معروف قصر را در کتابی در سال 2015 منتشر کرد برای همه خیلی جالب بود که بدانند خانواده سلطنتی چه غذاهایی می خورند. بر طبق مصاحبه ای که از سرآشپز قبلی «ریکد» شد متوجه شدیم که احتمال اینکه کیت میدلتون پرنسس مد جهان ،  در حال آشپزی در آشپزخانه دیده شود زیاد است.
رژیم غذایی کیت میدلتون در دوران بارداری
ورزش از مهم ترین عواملی ست که برای سلامتی و تناسب اندام بسیار ضروریست. کیت قبل از  بارداریش  ورزش را در برنامه روزانه اش جای میداد. او در دوران بارداری ورزش را کنار نگذاشت و تنها آنرا سبک تر کرد او تمرینات یوگا و پیاده روی را در برنامه روزانه اش قرار میداد.
کیت بدلیل بارداری سختی که داشت و حالت تهوع شدید مجبور بود در کنار خواب مغناطیسی از یک رژیم غذایی گیاه خواری نیز استفاده می کرد رژیمی شامل بری و بلغور جو دو سر و آووکادو. این رژیم نه تنها باعث رفع تهوع می شود بلکه کمک می کند که وزن مناسب و کافی در زمان بارداری داشته باشید.
کیت برای تعادل رژیمش از غذاهای خام استفاده میکرد. از آن جایی که پختن مواد غذایی باعث از بین رفتن آنزیمها و ویتامین های غذا می شود بنابراین استفاده از مواد غذایی خام نه تنها به تناسب اندام کمک می کند بلکه برای زیبایی و سلامت پوست نیز مفید است.
 کیت همواره از مواد غذایی تازه و سالم همچون گوشت مرغ، بوقلمون و گوشت ماهی در رژیم غذاییش استفاده می کرد. سالاد هندوانه، زغال اخته، شیر بادام ، انواع آجیل و میوه های خشک از جمله مواد غذایی بودند که در برنامه غذایی دوران بارداری کیت وجود داشت.
رژیم غذایی کیت میدلتون

رژیم غذایی کیت میدلتون بعد از زایمان
رژِم غذایی دوکان رژیمی ست که توسط پیر دوکان متخصص تغذیه نوشته شده و در بین سلبریتی ها بسیار محبوب است و حتی کیت نیز از آن استفاده می کند.
رژیم غذایی کیت میدلتون

مرحله حمله که یک تا هفت روز طول می کشد بصورت زیر می باشد:
صبحانه: پنیر بدون چربی بهمراه 5/1 قاشق غذاخوری سبوس جو دو سر، دارچین و جایگزین قند، چای یا قهوه و آب.(توجه کنید که چای  و یا قهوه را با جایگزین قند و شیر بدون چربی میل کنید.
ناهار : جوجه کباب یا مرغ کبابی، چای سرد، رشته فرنگی پخته شده در عصاره آب گوشت
شام: میگو و گوشت بی چربی، آب، قهوه بدون کافئین یا چای با شیر بی چربی و جایگزین قند.
مرحله کروز که یک تا 12 ماه طول می کشد بصورت زیر است:
صبحانه: سه عدد تخم مرغ و گوجه فرنگی، آب، قهوه با شیر بی چربی و جایگزین قند
ناهار: مرغ کبابی با سرکه ، ماست کم چرب و دو قاشق غذاخوری سبوس جو دوسر و جایگزین قند، چای سرد
شام: ماهی قزل آلا پخته بهمراه کلم بروکلی و گل کلم بخارپز،آب،  قهوه بدون کافئین با شیر بی چربی و جایگزین قند
و در نهایت مرحله تثبیت است:
صبحانه: املت با سه عدد تخم مرغ و 40 گرم پنیر و اسفناج،آب، قهوه با شیر بی چربی و جایگزین قند
ناهار: ساندویچ با دو تکه نان گندم، نصف لیوان پنیر بهمراه دو قاشق غذاخوری سبوس جو دو سر، دارچین و جایگزین قند، چای سرد
شام: گوشت کباب شده بی چربی، کدوی کباب شده، یک عدد سیب متوسط،آب، قهوه بدون کافئین با شیر بی چربی و جایگزین قند
در حالت کلی نباید این نکته را فراموش کرد با وجود اینکه این رژیم غذایی توسط بهترین متخصصان نوشته شده و سلبریتی ها، بلاگر های معروف و افراد مشهور از آن پیروی می کنند  ولی زنان باهم متفاوتند و این اختلاف در زمان بارداری بیشتر هم می شود  و این رژیم غذایی ممکن است بطور قطع برای همه افراد مفید و کارآمد نباشد.

Comments

Popular Posts