10 مدل مرد برتر در جهان

10 مدل مرد برتر در جهان


با توجه به پیشرفت روز به روز جامعه و تغییر سلیقه ی مردم، بعضی از افراد هستند که به فکر مدل شدن و شهرت هستند.

مد و فشن

امروزه صنعت مد و فشن دارای مخاطبان زیادی در سراسر جهان است که سبب شده همه نگاه ها به این صنعت کشیده شود. این صنعت نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز جذابیت دارد همین دلیلی شده برای اینکه مدل های مرد هم در این عرصه در زمینه های تبلیغات ساعت و پوشاک شروع به فعالیت کنند. با ما همراه باشید تا در این مطلب شما را با  ۱۰ مدل مرد برتر در جهان آشنا کنیم. 


10- اواندرو سولداتی

اواندرو(Evandro Soldati) یک مدل موفق برزیلی که فعالیت خود را با کمپین تبلیغاتی لویی ویتون(Louis Vuitton) آغاز کرد و بعد از آن به سمت موسیقی رفت و با لیدی گاگا(Lady Gaga) در کلیپی حضور پیدا کرد. می باشد. یکی از دلایل معروفیت وی طرح جالب استخوان بندی چانه اش است که چهره خاصی را برایش ساخته است. 

مدل برتر مرد جهان

9- مارک واندرلو

مارک 46 ساله بدلیل داشتن هیکل ورزیده و چشمان زیبا و آبی رنگش از پرمخاطب ترین مدلهای جهان می باشد. وی نه تنها در حوزه مد و فشن بلکه بخاطر چهره اش در بازی های ویدوئویی نیز از او الگو می گیرند. از مهم ترین فعالیت های وی می توان به همکاری با برندهایی هم چون بوگاتی(Bugatti)، آرمان،  هوگوباس،باباب ریپابلیک، والنتینو ، گس  اشاره کرد.

ده مدل برتر مرد

8- نوا میلز 

این مدل به دلیل هیکل عضلانی خوبی که دارد هنگامی که در فوتوشوتینگ ها حضور می یابد برهنه است. او هم چنین در سال 2011 کلیپی را با ستاره موسیقی پاپ، تیلور سویفت(Taylor Swift) با نام " ما هیچ وقت دیگر هرگز باهم نخواهیم بود" ساخته و رونمایی شد. وی شروع موفقیت خود را با یاوس سنت لورینت و گوچی ایتالیا قلمداد می کند. علاوه بر این او در برندهای دیگری چون دلچه گابانا، بتگا ونتا و تامی هیلفیگر فعالیت دارد.

مدل شدن

7- ماتیاس لوریدسن

ماتیاس یکی از جوانترین و موفق ترین مدل مردی ست که رو به مدل شدن است. وی تنها در شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری دارد که در آن نوشته من یک مدل هستم اما این ارزشی ندارد. من به مردم و طرفدارانم عشق می ورزم. بعد از مدل شدن، در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت دایر  انتخاب شد تا فعالیتش را آغاز کند. همچنین او برای برندهای مثل ژیوانشی ، لاکست ، سالواتوره فراگامو فعالیت می کند.

مد و فشن

6- شان اپرای

شان اپرای مدل ۲۶ ساله آمریکایی که جزو زیباترین مدلهای مرد در جهان می باشد. یکی از ویژگی های برجسته این مدل که سبب معروفیتش شده صورت و چشمان تاثیرگذارش می باشد. وی در کنار مدلینگ با خواننده مشهور پاپ تیلور سویفت اجرا داشته که مورد استقبال نیز قرار گرفته است. وی همچنین برای برندهای مشهوری هم چون جورجیو آرمانی و بتگا ونتا فعالیت هایی داشته است.

زیباترین مدل مرد

5- مارکوس شنکنبرگ

مارکوس از فعالترین مدل های مرد در صنعت مد و فشن می باشد که ملیتی سوئدی دارد. این مدل زمانیکه در ونیز درحال اسکی سواری بوده توسط یکی از طراحان مد ایتالیا کشف شد و یکی از مسیرهای موفقیتش در زمینه مدل شدن فعالیت برای بند کارن کلن می باشد. یکی از ویژگی‌های جالب و منحصر به فرد مارکوس از زمان مدل شدن، پوشیدن لباسهای عجیب و غریب است . وی تعداد دفعات زیادی لباس های عجیب و غریب طراحی طراحان مرد را از زمان مدل شدن بر تن کرده است  و این برندهای مد و لباس شهرت را در پی داشته است. مارکوس علاوه بر مدل شدن در زمینه های بازیگری و نویسندگی هم فعالیت دارد و در برنامه های تلویزیونی مختلفی همچون زندگی سورنال فعالیت داشته است.

مدل برتر جهان

4- جان کورتاجرینا

جان مدلی ۳۶ ساله اسپانیایی که در فضای مجازی بیش از یک و نیم میلیون مخاطب  دارد. او برای امپریو آرمانی و جان گالیانو(John Galliano) بر روی صحنه رفت. از ویژگی های خاصی که به مدل شدن وی جذابیت بخشیده است، ژست های خاص و مدل موی وی می باشد.

مدلینگ

3- دیوید گندی

دیوید گندی از بهترین مدل های مرد است که به دولس بوی لقب دارد.  این لقب بدلیل اینکه در کمپین تبلیغاتی دولس و گابانا معروف شده به او نسبت داده شده است. یکی از شاخص های اصلی مدل شدن وی، ظاهر مردانه و هیکل عضلانیش است که تاثیر زیادی بر روی تبلیغ شرکت های اروپایی به خصوص ست چی داشته است. وی در سال ۲۰۱۳ جز پر درآمدترین مدلها بود و در لیست برترین مدلهای مرد قرار گرفت. 

بهترین مدل مرد

2- براد کورنیگ

براد مدل ۳۷ ساله ی آمریکایی و یکی از بهترین مدلهای در حال حاضر جهان می باشد.  عکس این مدل معروف را می توانید بر روی جلد نشریات در زمینه لباس و سبک زندگی و مدل شدن پیدا کنید که از این میان می‌توان به مجلات ابرکرومبی، ووگ و ... اشاره نمود. یک نکته جالب و قابل توجه در رابطه با این مدل این است که بر عکس سایر مدلها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هیچگونه فعالیتی ندارد. وی برای تبلیغات محصولات شرکت هایی همچون دلچه گابانا، آدیداس(Adidas، شنل ،  فندی و ... حضور داشته است.

ده مدل برتر مرد

1- تایسون بک فورد

تایسون یکی از مدل های مرد مشهور در آمریکای شمالی است.  در دهه های اخیر تایسون بک فورد در فهرست برترین های مد و لباس آقایان در مجله ووگ قرار گرفته است. این مدل مرد مشهور با برندهای گوناگون و مشهوری همچون کالوین کلین ، تامی و گوچی همکاری داشته است. علاوه بر این، همکاری تایسون با خوانندگان مشهور مثل بریتینی اسپیرز(Britney Spears) همواره مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. ناگفته نماند که تایسون در حوزه بازیگری نیز فعالیت داشته است. 

مدل مرد

Comments

Popular Posts