آدریانا لیما پردرآمدترین ستاره ویکتوریا سکرت

آدریانا لیما پردرآمدترین ستاره ویکتوریا سکرت



آدریانا لیما با اسم کامل آدریانا فرانچسکا لیما مدل معروف برزیلی در 12 ژوئن 1981 در سالوادور برزیل متولد شد. آدریانا لیما هیچ وقت به این فکر نمی کرد که شغل آینده اش یک مدل باشد. یکی از دوستان آدریانا که به دنیای مد علاقه زیادی داشت پا به این صنعت گذاشت و آدریانا بخاطر دوستش به این عرصه وارد شدپس از گرفتن عکس هایی از این دو دوست، از آدریانا خواستند دوباره تست بدهد و این آغاز پیشرفت او بود. آدریانا لیما توانست در کارش به خوبی بدرخشد و در سن 15 سالگی در رقابت های سوپر مدل برزیل مقام اول و در رقابتهای سوپر مدل جهان رتبه دوم را کسب کند. آدریانا سه سال بعد به نیویورک مهاجرت کرد و با کمپانی الیت قرارداد بست و بعد از آن نام آدریانا لیما در مجلات معتبری از جمله ووگ دیده شد.

روابط آدریانا لیما

آدریانا لیما در سال 2009 با مارکو جابریک بسکتبالیست صربی، ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر شد. ولی بعد از 5 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.
آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی
آدریانا لیما بعد از جدایی از همسرش، با جولیا ادلمن بازیکن تیم فوتبال بوستون وارد رابطه شد ولی طولی نکشید که ازهم جدا شدند.
بعد از آن آدریانا با مت هاروی بازیکن تیم بیسبال نیویورک، وارد رابطه شد ولی بدلیل شایعاتی خیلی زود ازهم جدا شدند.
سال گذشته آدریانا با انتشار عکسی در اینستاگرامش اعلام کرد که با خودش ازدواج کرده و در حال حاضر به خودش بیشتر نیاز دارد. ولی از این خبر زمان زیادی نگذشت که با متین هارای نویسنده ترکی رابطه عاشقانه ای را شکل داد.
این سوپر مدل برزیلی با 36 سال سن هنوز هم مورد توجه برندها و کمپانی های زیادیست و از جذابیتش کم نشده است.
در سالهای 2014، 2015 و 2016 بعنوان دومین مدل گران توسط مجله فوربس معرفی شد.
بیشتر شهرت آدریانا لیما در سال 2000 بعنوان مدل ویکتوریا سکرت و مدل لوازم آرایشی میبلین بدست آمد.
آدریانا لیما سوپر مدل برزیلی

این مدل برزیلی در سال 2006 بعنوان پنجمین سوپر مدل پردرآمد و در سال 2007 و 2008 در لیست پردرآمدترین سوپرمدلهای مجله فوربس، رتبه چهارم را داشت. آدریانا لیما در سال 2008 بعنوان چهره سال مکزیک انتخاب شد. این سوپر مدل برزیلی با ثروتی حدود 85 میلیون دلار از میان فرشتگان و ستارگان ویکتوریا سکرت، رتبه اول را دارد. آدریانا به چهار زبان پرتغالی، ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط کامل دارد.

Comments

Popular Posts