ازدواجی که قوانین سلطنتی را شکست!!!

ازدواجی که قوانین سلطنتی را شکست!!!


مگان مارکل بازیگر و مدل آمریکایی در 4 اوت 1981 در لس آنجلس متولد شد وی دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و مطالعات بین المللی از دانشگاه نورث وسترنر می باشد.
مگان مارکل بعد از تلاشهای فراوان ، موفق شد با بازی در سریال پر بیننده "سوتس" به شهرت برسد.
پرنس هری و مگان مارکل از ژوئن 2016 بطور پنهانی چندین بار یکدیگر را ملاقات کردند و به دنبال این ملاقاتهای مخفیانه حواشی هایی برای مگان رخ داد. پرنس هری ترجیح داد که از دختر مورد علاقه اش دفاع کرده و در اوایل نوامبر 2017 بدون اعلام عمومی، نامزد کردند.
مراسم ازدواج مگان مارکل و پرنس هری 19 مه، در کلیسای سنت جورج در قلعه وینزر در شهر بارکشر برگزار شد. بدلیل اینکه مگان اولین امریکایی است که به این مقام رسیده این رویداد برای مردم کشورش بسیار پراهمیت بود.

ازدواج مگان مارکل و پرنس هری

جالب است بدانید که پدر مگان دراین مراسم حضور نیافت و دلیل عدم حضورش را عمل قلب اعلام کرد و تنها کسی که در این مراسم عروس را همراهی کرد مادرش بود.
با این اوصاف مگان تا وسطای کلیسا را به تنهایی طی کرد سپس شاهزاده چارلز، پدر پرنس هری به استقبالش رفت.

عروسی روز شنبه برگزار شد که مخالف قوانین سلطنتی بود هم چنین سن بالای عروس (36 سال و سه سال بزرگتر از پرنس هری) از دیگر قوانین سلطنتی بود که شکسته شد.
هزینه این مراسم حدود 43 میلیون دلار برآورد شده است که البته گفته شده که بیشتر این هزینه صرف اقدامات امنیتی مهمانان شده است.
در این مراسم از رهبران سیاسی از جمله نخست وزیر بریتانیا، خانم ترزا می دعوت بعمل نیامد در عوض از ستارگان معروف هالیوودی (جورج کلونی و همسرش) و ستارگان ورزش (دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا) دعوت شده بود که در ازدواج سلطنتی شرکت کنند.

مگان مارکل و پرنس هری


لباس عروس مگان از برند ژیوانشی بود که طراح آن یک خانم انگلیسی و از طراحان معروفی ست که برای برندهایی از جمله برند گوچی و ژیوانشی کار می کند.

لباس عروس مگان مارکل
حلقه مگان توسط خود پرنس هری طراحی شده است. در وسط این حلقه از یک الماس بزرگ و دو الماس کوچکتر استفاده شده که جز کلکسیون جواهرات پرنسس دایانا بوده است. تاج عروس یکی از نیم تاج های مادربزرگ ملکه انگلیس بود.


Comments

Popular Posts