تاثیرگذارترین بلاگر میلیونر اینستاگرام

همانطور که می دانید ما در عصری زندگی می کنیم که رسانه وسیله ای شده برای تبلیغات و کسب درآمد؛ این درحالیست که بسیاری از افراد از طرق متفاوت به درآمدزایی رسیده اند. یکی از رایج ترین راه هایی که امروزه با استقبال زیادی روبرو شده بلاگ کردن است. افرادی هستند که از قبل در این حوزه فعالیت کرده اند و در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به محبوبیت رسیده اند که اصطلاحا به آنها بلاگر گفته می شود. اگر می خواهید در مورد اینکه بلاگر کیست؟ بیشتر بدانید، مقاله بلاگر کیست؟ ما را حتما دنبال کنید.
بیوگرافی هدی بیوتی
هدی کتان معروف به هدی بیوتی متولد 2 اکتبر 1983 در اکلاهما آمریکا است. پدر و مادر هدی هر دو عراقی الاصل هستند. هدی بیوتی فارغ التحصیل رشته امور مالی از دانشگاه میشیگان است. در سال 2006 موقعیتی آموزشی برای پدر هدی بوجود آمد که مجبور شدن به دبی مهاجرت کنند. هدی کتان (هدی بیوتی) برای طی کردن دوره های آرایشگری به لس آنجلس برگشت.
هدی کتان (هدی بیوتی) بعد از مدتی به دبی برگشت و به عنوان میکاپ آرتیست برند آرایشی رولون مشغول بکار شد. در سال 2010 به پیشنهاد خواهرش وبلاگ آرایشی با نام خودش Huda Beauty راه اندازی کرد و به آموزش نکات آرایشی پرداخت. هدی کتان (هدی بیوتی) با به اشتراک گذاشتن تجربیات واقعی و صادقانه اش ابتدا در یوتیوب و بعد در اینستاگرام، توانست خود را بعنوان یک بلاگر در صنعت زیبایی مطرح کند.

به انتخاب مجله فوربز هدی کتان (هدی بیوتی) جز 10 بلاگر تاثیرگذار جهان می باشد همچنین در سال 2017 طبق رده بندی مجله هاپر، وی با 20 میلیون فالور، پولسازترین بلاگر اینستاگرام در سال 2017 شناخته شده است. 
برجسته ترین هنر هدی بیوتی در طراحی ابروست که شهرت زیادی را برای او  به ارمغان اورد. هدی بیوتی در سال 2013 موفق شد برند خودش را با نام هدی بیوتی (HudaBeauty) ثبت کند.
هدی بیوتی
اولین محصول برند هدی بیوتی، مژه مصنوعی هایش بود که از طریق برند آرایشی سفورا وارد بازار شد. مشتری اصلی مژه مصنوعی های هدی، کیم کارداشیان بود و همین باعث شناخته شدن بیشتر برند هدی بیوتی شد.
یکی از رموز موفقیت هدی بیوتی، بروز بودن محصولاتش و پیش بینی درست مد و ترندهای آینده بود. همچنین وی زمانی که رژهای مات  از محبوبیت زیادی  برخوردار بودند از رژلبهای براق خود رونمایی کرد و راه جدیدی در حجیم کردن لب ها به همه معرفی کرد.
رژلب براق هدی بیوتی
برند هدی بیوتی برندی کامل و مطابق با سلیقه همه خانمها به خصوص در تنوع رژ لب بوده است.
هدی بیوتی در سال 2017 پالت سایه رز گلد که شامل طیف رنگهای قرمز و صورتی بود را معرفی کرد. 
سایه رز گلد هدی بیوتی
هدی بیوتی بعد از مدتی پالت سایه دزرت داسک را معرفی کرد. این پالت سایه رنگ های متالیک و اکلیلی بیشتری نسبت به پالت رز گلد داشت.
از اخرین محصولات برند هدی بیوتی میتوان به پالت های Obsession اشاره کرد که در هر پالت از یک تن رنگ در طیفهای روشن و تیره استفاده شده است.

Comments

Popular Posts