ترندهای اکسسوری بهار 2018


واژه اکسسوری از اواخر قرن 19 میلادی وارد ادبیات مد و فشن شد. درواقع اکسسوری به لوازم جانبی گفته می شود که خانمها و آقایون برای تکمیل استایل خود استفاده می کنند و جز قسمت اصلی لباسها بحساب نمی آید.اکسسوری ها شامل: عینک، کمربند، کیف و کفش، ساعت، جواهرات، شال و روسری و ...می باشند. ما در این مقاله سعی کرده ایم که شما را با بهترین ترندهای اکسسوری  بهار 2018 آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.
عینک آفتابی‌:
در صدر لیست اکسسوری های بهار 2018 عینک های آفتابی هستند .وجود عینکهای آفتابی با فرم باریک و کشیده در اکسسوری برندهای متفاوت نشان از این است که این مدل عینک ها جز ترندهای بهار 2018 است.

کیف و کفش:
هیچ یک از طراحان معروف برای طراحی لباسهای زنانه مناسب فصل بهار از پارچه های شفاف غافل نشدند از بوتهای لاستیکی و کیفهای شیشه ای گرفته تا لباسهایی از پارچه های شفاف. و همه این موارد ثابت کرده که ایده ها و اکسسوری های کوچک و دکوری میتواند مورد استقبال قرار بگیرد.

ترند 2018

کلاه:
با شروع فصل جدید و تغییرات جوی، به آب و هوا اعتمادی نیست. البته طراحان برای این موضوع هم چاره ای اندیشیدند و برای هر آب و هوایی کلاهی طراحی کرده اند.همانطور که می دانید سال گذشته کیفهای حصیری مد بود و بنظر میرسد امسال طراحان قرار است کلاه های حصیری را بعنوان ترند بهار 2018 بر سر ما بگذارند.

ترند 2018
ترند 2018

گوشواره:

در مد بهار 2018 شاهد درخشش گوشوارههای خاص و مجللی هستیم که هنرمندانه مانند آویزی زیبا و عظیم تکان می خورند.

دستکش  بلند:

در ترند بهار 2018 شاهد دستکشهای بلندی هستیم که می توانند بهترین انتخاب برای تکمیل استایل شما باشند.


Comments

Popular Posts